sobota, 26. maj 2012

Bndima #2


Po zaključku v prvem vinogradu, sem skočil nazaj v Dunedin na obisk moje Urške. Nato pa sem se vrnil v še en teden trgatve,  tokrat bližje Queenstowna (natančneje Gibson Valley) k drugemo delodajalcu. Tam je bilo vse malce bolj ležerno, pa tudi manjša ekipa, 12 vsega skupaj (v prejšnjem vinogradu do 25). Začeli smo en dan pred Anzac Day (državni praznik), zato smo imeli takoj prost dan, ki sem ga preživel ob obrobju jezera Wakatipu in prebiranju knjige. 



Bivanje tukaj je bilo bolj kavbojsko, saj sem v večini sem spal kar na obrobju vinograda. Avto sem zapejal čimbolj pod smreke, da ne bi imel večjih problemov z roso in da sem se malo zaščitil pred morebitnim dežjem. Bivnje v avtomobilu je bilo čisto komot, imel sem cel avto zase. Po delu mi je ostalo ravno dovolj časa oziroma svetlobe, da sem si na hitro skuhal, nato sem se zaklenil v avto in večer preživel ob čelki kakšnem piškotu in knjigi. Vmes sem dve noči prespal tudi v bližjem Arrowtown HP, da sem si privoščil malo "luksuza". :)
Sončni zahod iz mojega bivališča pod smrekami.

Branje knjige (ednina!) se pogosto pojavlja v mojih zapisih. Sem bral, berem in bom še nekaj časa brela knjigo Gospodar prstanov. Že nekaj časa nazaj sem si zaželel, da bi to knjigo kupil, a je bila enostavno predraga (40 NZD). V skorajvsakem kraju kjer sva se ustavila, sem ob priliki zašel v knjigarno in pogledal za knjigo. V Christchurchu sva en dan prebila večino dneva v nakupovalnem središču ob zastojn internetu in Skype-u. Odlična priložnost, da sem obredel vse knjigarne, povrh vsega pa je bil še teden knjige in so imeli dodatne popuste. Tako sem našel izvod označen z rumeno piko, ki je pomenila 25% popusta in kupil dolgo željeno knjigo za 25NZD. To je sedaj knjiga, ki me spremlja povsod in jo počasi, stran za stranjo, prebiram. :)

Poleg prej omenjenega praznika, smo dobili dodaten prosti dan zaradi slabega vremena, kar sem seveda izkoristil za raziskovanje okolice. Najprej sem obhodil jezero v bližini Arowtown-a, nato pa opravil še sprehod v hribe nad mestecem. Ti so že dobili prvo snežno odejo, kar jim je dalo prav poseben čar.
Arrowtown je prelepo staro mestece, ki je zelo ponosno na svojo zgodovino iskaja zlata (kot vsa okoliška mesta). Nekaj slik je slabše kakovosti, ker so posnete s telefonom, fotoaparatu je namreč zmanjkalo baterije, rezervno pa sem pustil v Dunedinu.












Že odkar sem izvedel, da večino grozdja poberejo strojno, me je zanimalo kako to zgleda. In tokrat sem priložnost videti eno strojno pošat na delu. Ta pošast ne reže, ampak stresa in sesa grozdne jagode. Po končani trgatni smo imeli tudi tukaj manjši piknik. Nato pa sem jo mahnil nazaj v Dunedin, da se v miru pripravim na zaslužene in dolgo pričakovane počitnice na Cook Islands. :)
 



Ni komentarjev:

Objavite komentar