petek, 1. junij 2012

Zavarovalnice

Se še spomnite ko sva vam sporočila, da sva imela prometno nesrečo. Tisti, ki se še spomnite boste rekli, saj to je bilo enkrat novembra. In je res že dolgo nazaj, ampak te dni je vsa zadeva končno dobila svoj epilog. Da boste tudi vi dobili občutek kako deluje NZ sistem, vam bom razložil poglavitne točke.

16. 11. 2011 - Prometna nesreča
Kljub temu, da je bi to travmatičen dogodek, je vse skupaj izgledalo zelo pozitivno. Z voznikom smo se vse lepo zmenili in dobil sem občutek, da avtomobila sploh ne bo dal popravljat. 

Nato smo govorili z našo zavarovalnico in izvedeli, da če je stošek popravila manjši od 500 NZD, je najboljše, da se dogovorimo sami med seboj, v primeru višjega zneska pa vloživa zahtevek. Namreč v primeru, da vloživa zahtevek morava plačati 500NZD najini zavarovalnici, kar se imenuje "excess" in tudi v primeru, da so potem stroški manjši od tega zneska, ne dobiva nič od tega nazaj.

5. 1. 2012 - Prvi kontakt iz strani oškodovankine zavarovalnice
Skoraj dva meseca po nesreči zazvoni telefon zavarovalniški agent nama sporoči, da je njegova klientka vložila zahtevek za odškodnino. Kaj? Saj smo bili vendar dogovorjeni, da nas bo najprej kontaktirala in sporočila kakšna je škoda. Ko sva poskušala stopiti v kontakt z voznikom, v katerega sva trčila pa se ta ni javljal ne na klice, ne na SMS-e,...

16. 1. 2012 - Posredujeva podpisane papirje
Najprej sva velikokrat klicala na zavarovalnico (njihovo, ne najino), da sva sploh izvedela kako to vse skupaj gre. V obrazložitev so nama povedali, da je pač ženska vložila zahtevek, vedar ni pa še dala avta v popravilo. Ko ga bo in ko bodo vedeli za škodo naju bodo kontaktirali.
Ok, tako sva oškodovankini zavarovalnici poslala papirje, v katerih sva na hitro razložila, kaj se je dogajala in priznala krivdo za nesrečo.

Dobre 14 dni potem sva še parkrat poskušala s klici na zavarovalnico, da vidiva če so se stvari že kam premaknile. A žal brez uspeha

22. 5. 2012 - Na elektronski naslov prejmem strašno pismo
Zjutraj takoj za zajtrk sem odprl elektronsko pošto, ki mi je nagnala strah v kosti. Dobil sem sporočilo, da dolgujeva 1200 NZD. Tolikšna je škoda za popravilo avtomobila, kar ogromno za nekaj majhnih prask. Predvsem zelo čudno, ker je bil najin avto veliko bolj poškodovan (razbita luč in pol odbijača), pa nama je klepar na hitro ocenil škodo na 800 do 900 NZD.
Česar sem se bolj prestrašil je bil čas plačila - na voljo imava 7 dni.
S celotno zadevo so mutili več kot pol leta, ampak škodo moram pa poravnati v 7 dneh. A ste vi čisto normalni?

22. 5. 2012 - Na najino zavarovalnico pošljeva vse papirje
Stopila sva s kontakt z našo zavarovalnico (zavarovanje nama je poteklo 2.5.2012) in izvedela kaj morava izpolniti in priložiti, da bo zahtevek šel čimbolj hitro skozi. Izpolniti je bilo treba obrazec, ki so nama ga poslali, priložiti kopijo potnega lista in vozniškega dovoljenja in seveda vse kar dokumente, ki jih imava o nesreči (fotografije poškodovanih avtomobilov, maile,ki sva jih prejela od druge zavarovalnice,...).

Kljub temu, da nama je zavarovanje preteklo 2. maja, sva bila v času nesreče zavarovana, tako da nama normalno vse krije zavarovalnica. Fjuuu, še vedno boljše 500 kot 1200 NZD.
Ker so se nama storški zdeli pretirani, sva najine sume povedala tudi agentki in rekla je, da se bo pozanimala kako in kaj in da bodo itak stopili v kontakt z zavarovalnico oškodovanke in zahtevali račune,...

Ženska je bila zelo prijazna in odgovorila na vsa najina vprašanja.  Na koncu nama je povedla tudi, da če se glede stroškov karkoli spremeni in da bodo stroški pod 500NZD, da nam preostanek vrnejo. J
a res ste fajn - če bi nama to povedali novembra, bi izgubila veliko manj živcev z vsem skupaj. Prijavila bi zavarovalnici, plačala excess in živela v miru.

26. 5. 2012 - Plačilo excessa 
Opravila sva finančno transakcij in najini zavarovalnici plačava 500 NZD excessa, da sploh začnejo obravnavati odškodninski zahtevek. 

30. 5. 2012 - Sporočilo iz zavarovalnice, da je vse OK 
Iz najine zavarovalnice so sporočili, da so prejeli zahtevek in plačilo, ter bodo od tu naprej vse sami uredili. Posredovali so mi še številko zahteka, ki sem ga takoj posredoval oškodovankini zavarovalnici.

 Tako se je načeloma ta zgodba končno končala. Edina stvar, ki še ostaja (z majhno verjetnostjo) je, da bo zavarovalnica ugotovila, da je ocena škode prevelika in da bova dobila še kaj denarja nazaj. :)

Spodaj prilagam sliko drugega vozila. Pa sami presodite ali so stroški upravičeni ali ne. Komentarji zaželjeni. :)





Ni komentarjev:

Objavite komentar