torek, 31. januar 2012

Nagradna igra! :)


Vse se je začelo že davnega leta, ne vem točno katerega, ko sem  knjižnici prijel za ogromno knjigo z naslovom Gospodar prstanov. Res je bila ogromna, malo večja kot A4 format. Sposodil sem si jo kot branje za kratkočasenje med poletnimi počitnicami. Ko sem jo začel brati je nisem mogel spustiti iz rok.
Nadaljevalo se je, ko je na filmska platna pršel prvi del Bratovščina prstnov in oba dela za tem. Seveda je bilo treba vse tri fime gledati v kino, ker so vseeno drugačni učinki in zvok.

Sedaj pa sem tukaj v deželi Gospodarja prstanov. Nekaj omemb na LOTR (Lord of the rings) je v vodiču, ampak tisto kar je zares vzbudilo strast za slednjem LOTR je najin cestni atlas. V atlasu so namreč s prstanom  označene, kjer so snemali film.

Že v Aucklandu sva zašla v prostor, kjer so prodajali stvari povezane s filmi, ki so nastali na Novi Zelandiji (LOTR, Narnia, Avatar, ...). Imeli so tudi vodič po lokacijah (30 NZD), a je bil predrag in ga nisem kupil. Tudi tako velik oboževalec nisem, da bi si ga kupil. Nato je bil mir s tem vse od Tongarira – na tej vulkanski pustinji se namreč nahaja Mordor. Potem sva še parkrat iskala lokacije snemanja. Ker vodiča nisem kupil, sem knjigo bral v knjižnicah in si izpisal lokacije, ki sem jih želel videti. Tako sem, ko je atlas pokazal lokacijo v bližini, pokukal v zapiske oz. šel  knjižnico (včasih tudi knjigarno :D ) pogledat v knjigo.

V tej »obsedenosti« sva zašla na kar nekaj lokacij in vse skupaj zaključila v Wellingtonu, kjer sva obiskala Weta Cave. Wellington je bil namreč nekakšena baza filmske ekipe. Weta Cave pa je podjetje, ki je naredilo vse makete, sceno, rekvizite, maske in vizualne učinke za film (pa ne samo za LOTR, temveč za ogromno znanih filmov – Narnia, Avatar, King Kong, Poslednji samuraj,... )

Kipci glavnih vodij temnih sil.

Orc v naravni velikosti z originalno masko.

Jst in moj prijatel Saruron.

Naj omenim, da mi je nekaj scen seveda tudi ušlo, predvsem zato, ker nisem vedel točno kje so ali pa ker res nisem tak obsedenec, da bi za vsako ceno letal okoli in iskal prav vsako. Tukaj bom omenil le Mt. Victoria in Okahune. Če bi bil res tak »entuziast«, bi v Wellingtonu šel na vodeno turo (se jih ne manjka) po lokacijah LOTR. S temi agencijam si lahko v celem dnevu obiskal tudi 20 lokacij, za vsega skupaj 120 NZD.
Pohod po Gore Pogube, skozi sovražni Mordor.

Rivendel, previvališče vilincev.

Lahko ste mi pa v veliko pomoč če mi napišete, kje so kaj posneli na južnem otoku, da bom zavil malo s poti, če bom kje v bližini. :) Za južni otok si nisem nič izpisal.

Nagradna igra!

Sedaj pa se lahko preizkusite in ugotovite, kateri kraji ali scene iz LOTR so na spodnjih petih slikah. :) Namig – pri nekaterih boste potrebovali malce domišljije. Nagrada za pravilne odgovore je brezplačna vstopnica na predavanje z naslovom »Nova Zelandija, križem kražem«. Pravilne odgovore sprejemam le kot komentar na to objavo. Nagradna igra se zaključi 15. 3. 2012. Nagrajenec bo znan naslednji dan, objavljen pa še pred odhodom v Slovenijo. :)






Ni komentarjev:

Objavite komentar